2013年5月16日 星期四

陶傑:如果我係中共,我會想多o的人去六四紀念會



陶傑:「今年中共最頭痛o既問題,唔係平唔平反六四、結唔結束一黨專政,而係有一班意識港獨的香港人根本唔認自己做中國人,佢地由反蝗蟲變成反十四億中國人。由此引伸,佢地認為八九六四係中國人自己的事。
你心繫中國,起碼都覺得大家係『同胞』。如果唔覺得係『同胞』,大家冇血緣之近,就會選擇唔去六四晚會囉。
由中共眼中來看,如果今年六四燭光會由去年十五萬人,變成一萬五千人,你都咪話唔驚?咁可以證明香港獨立意識極之濃厚。兩害相權,如果我係中共,我會想多o的人去六四紀念會。」

朗思節錄,原句引自2013年5月13日商台節目《光明頂》 由31'00"開始:http://youtu.be/xOrEaghTQUU?t=31m00s



朗思註:陶傑先生有此言論,似乎是在回應朗思早前製作的三張呼籲港人不再去六四晚會的圖 (不然,在主流傳媒根本不可能有類似的言論。)

中共以民族感情綑縛港人幾十年,「血濃於水」是緊箍咒。若要反獨裁反暴政,最徹底的方法就是與中國劃清界線。

港人何解還要將心力放在不屬於自己的中國?或口口聲聲說去"拯救"那些正在侵略你的大陸人?倒不如先保衛我們的家園。

請各位港人再仔組想想。