2013年5月5日 星期日

請港人重新思考:幫大陸人建設民主中國?



大陸人全方位入侵香港:學位、居留權、公屋、奶粉、鬧市、金舖、藥舖、殘體字、地鐵、屎尿、打尖、爭位、打人……大陸人侵略香港每一吋空間,徹底敗壞香港的市容與國際名聲。與這班蠻荒人種共處,令香港人更了解到這班人的恐怖、污穢、自大、蠻不講理、無可救藥。

但每當見到那班大中華撚到每年六四就要叫「建設民主中國」,朗思便深切思考:點解要幫呢班匪國人「建設民主」?如果呢班野蠻人有了民主,他們會怎樣?會否取消一國兩制?會否取消香港邊界?會否向港人徵稅?會否對外發動戰爭?……單係想一想就覺得恐怖!
暫時放低你的道德正確,唔好當去六四晚會是贖罪宗教活動。其實,年年叫「建設民主中國」的口號,真係好荒謬的事。因為中國有了民主,極可能是一場災難。

或者又不妨重溫中國遊客王小姐對港人悼念六四的看法:http://youtu.be/Rvr_2p5i1Ls?t=1m55s

網友也有同感——
Chiu Jackie:說實句我在大陸和大陸人講64,10個有9個都話香港人多Q余,我講共產黨他們會話係咁架啦。而且我們現生活得好好係你們香港人多事,就算個個官貪污又如何起碼我們現不再须耕田多好,所以我對大陸巳不再多事了,反正香港都是一場硬戰。
Salina Wong:今年唔去64, 反正厭倦了“建設民主中國“呢句口號 ,根本無可能!


留言原文:http://www.facebook.com/longsee/posts/448216635272770?comment_id=55115013&offset=0&total_comments=6