2013年5月18日 星期六

黃子華:「井水不犯河水」正正係殖民地主義既精髓



黃子華:「依家仲有人話要「平反六四」。喂!六四係中國o既事,你香港係殖民地o黎o架,唔關你事o架,你估真係一家人呀?
「井水不犯河水」正正係殖民地主義o既精髓。
有D人話香港有今時今日咁成功,係因為有英國。o岩o左一半,香港咁成功係因為有英國之餘,同時我地又唔理英國嘛。英國問題已經夠多,中國o既問題一定唔會比英國少。
我唔明,舊年仲有去搞「保衛釣魚台」。o個時英國夠有一個「福克蘭事件」,你唔去保衛福克蘭?我果時真係識個人去保衛福克蘭,我福到佢爛呀!
o係香港有人竟然夠膽公開宣稱自己愛國,就等於有人夠膽公開宣稱自己係黑社會,應該拉o左佢。真正o既罪名係——「肉麻」!」



黃子華在97年主權移交前的棟篤笑《秋前算帳》有過以上一番話,在現在看來,簡直就是預言,同時也是一個警示。今時今日香港仍然是殖民地,宗主國由英國變成中國。做殖民地,就應該與宗主國劃清界線,分清井水河水。

原影片:http://youtu.be/MRsz2nMtOSs?t=1h48m23s