2013年5月25日 星期六

香港人,唾棄支聯會



文:網友 Bobocat Wong

對唔住,我唔知王丹其實住嚮台灣,唔係美國。

今日見到好多認同我同反對我嘅留言,小妹都多謝賜教。

但基於本小姐「冇忍耐力兼唔包容」嘅性格缺陷,有一啲謬論係一定要駁斥嘅:

1. 南韓、以色列等有軍隊,所以可以隔住唔自由嘅鄰國而享有自由。香港不能。

答:香港的確冇軍隊可以阻攔侵略者,呢個係現實問題,現實問題就現實解決,譬如香港點可以抗衡軍事侵略?自己武裝定係靠人保護?而唔係思維上信服另一個強盗邏輯:「弱者唔配有自由!」男人呀?廿一世紀喇!咁你同黎棟國話弱質女子應該唔飲酒以免被性侵犯有乜分別呢?

2. 出席六四晚會,係對普世價值的認同,唔係對某一個族群的認同……

答:聽起黎好似好合理咁,係喎,普世價值喎,你唔係唔妥呀?你唔再去就係冷血、麻木,真係大罪呀!

(比喻)我想話,每年清明重陽,我基於孝順,都會去拜山,但係由舊年開始,我信左基督教,所以唔再去拜山喇,因為我唔再信人死後係遊魂野鬼需要金銀衣紙,咁代唔代表我數典忘祖,大逆不道呢?

簡單黎講,如果你話出席「六四晚會」=「認同普世價值」,我會答你:「我唔信囉!」我而家相信:「李卓人、蔡耀昌等人搞嘅六四晚會,係麻痺香港人的意志多過紀念受害者同埋彰顯普世價值。」

最後,我想講,有人話去六四集會,係道德勇氣的展現。我認同。

但我真係唔想我嘅道德勇氣,年年都被曲解成一廂情願的愛國(中國)主義。

相反,香港人而家需要更大的道德勇氣,向侵略我們的中國及中國人說不,向纏擾多年的大中國主義說不,向污蔑本土為暴力和仇恨的歪理說不,向偽普世真封建的文棍政棍說不不不不不。

香港人,唾棄支聯會,另起爐灶,將六四的負面情緒化為保衛香港的正面能量吧!」


原文:http://www.facebook.com/bobocat.wong/posts/300227580111535