2013年5月9日 星期四

你叫政府畀返條單車徑我,我咪唔喺度踩囉




阿嬸嬸今朝畀人捉喺名城外踩單車嘅時候講左句:「你叫政府畀返條單車徑我,我咪唔喺度踩囉」

正苦既規劃專門服侍權貴,有領匯,樓下個街市話執就執,話變埋商場你就去第度買菜啦,商場話優化就優化,一執就全七八間茶餐廳無曬……

一個社區連市民既基本衣食住行都照顧唔到,而家連條單車徑都被失蹤,仲點講得出「家HK」?

仲記得一個係香港土生土長嘅碼頭工人同我講,香港地D樓貴到我租都租唔起,唯有返深圳租地方住,香港連一個家都比唔到我…叫我可以點?……

by 反對香港「被規劃」行動組



大圍報

今朝有網友喺Facebook發帖,指喺顯徑住大圍路段、名城對開嘅行人路上,有市民因違例踩單車被警員票控,被控嬸嬸嘅一句:「你叫政府畀返條單車徑我,我咪唔喺度踩囉」,引來大圍居民嘅極大迴響。

名城外單車徑無影 政府一味拖字訣

不少網友質疑政府喺規劃路段時有向權貴傾側之嫌,為何單單只有名城對開路段嘅單車徑被政府腰斬,令住喺顯徑嘅居民無法直接踩單車至大圍。有熱心網友翻查文件,發現沙田區議會自2005年起,已向政府要求喺顯徑加建單車路直達大圍火車站,但運輸署一直拖,至今仍然係只聞樓梯響,未見有任何實質嘅工程。

公民抗命爭單車徑

有網友提議搞公民抗命,爭取返條單車徑;亦有人建議一人一日一信去特首辦,要求政府正視哩個被無視多年嘅社區問題。本報早喺今年二月號就單車徑規劃問題作出報導,直指大圍單車徑斷橛禾蟲,到今時今日都未見政府有任何行動回應市民嘅訴求,唔通大圍嘅單車友要單車苦行,政府先肯睬吓你?

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=457320451011812&set=a.421110217966169.97131.419549798122211&type=1&relevant_count=1