2013年5月13日 星期一

佢地班人無得救



「我是一個西醫,我本身好愛中國,曾經幻想香港可以改變大陸。每年都去六四晚會,希望大陸人會醒。但今年開始,我覺得佢哋班人無得救。我只想香港獨立,如果唔得,我寧願英國收番香港。我寧願啲無料西(白)人成世HEAD住我,做我呀頭,我都唔想班港共無料扮四條,作威作福。最後,若果獨立/回歸祖(英)國都唔得,我會支持大革命,好似法國大革命咁,捉哂啲禮義廉/愛黨力,逐個逐個送上佢哋上斷頭台。從新嚟過!」

朗思註:本人並不完全認同西醫的言論,「大陸人無得救」一句卻是100%認同。大陸人無限制地入侵香港、破壞我們的一切(無錯!是一切),香港人是否還需要去幫他們「建設民主」呢?各位年年去六四晚會,除了舉舉蠟燭、幫某某團體籌款,得到一點心靈慰藉之外,還有什麼意義呢?如果你說要為正義而做點事,為何你又不為犧牲的西藏人(或其他同樣受迫害的人)悼念呢?繼續被「中國」之名綑縛,而「中國」卻被中共牢牢地騎劫(請想想中共常用的「血濃於水」),這樣的中國心對你、對香港,是福還是禍?

請各位再仔細思考一下。


原文:香港人SECRETS
http://www.facebook.com/HongKongerSecrets/posts/114140898756636