2013年5月16日 星期四

到底責任喺邊個度?



網友Shermie Cat及Jack Jack評新聞「團體批政府對新來港婦女支援不足」:http://hk.apple.nextmedia.com/realtime/news/20130509/51397284


Shermie Cat:「如果係我地香港人想移民 (或者任何正常負責任嘅人類), 會唔會先評估下:哦,我去到第二度有無地方住,買唔買得起樓/或租唔租到地方住?我有咩謀生能力?我搵唔搵到食?

係咪移左民發現搵唔到食,就喊苦喊忽話:『點解你地政府唔養埋我,點解人地國家納稅人唔養埋我?我搵唔到食係你地國家嘅錯!』
小喇叭!到底責任喺邊個度呀? 點解叫佢地蝗蟲就係咁解!」

Jack Jack:「移民政策最基本要做的是要引進高質素的人材和資金,星洲做得非常到位。香港的,只是中共統戰和摧殘香港的工具!」


原文:http://www.facebook.com/snowcny/posts/10151425893938341
http://www.facebook.com/jackwong28/posts/10151461933022695