2013年3月22日 星期五

學o野,就要學以致用,知行合一





文 / 程蝶衣

「話說以前有兩個賊,一老一少,都係行內頂尖既高手。
有一日個老賊去到一個單位,但門口把鎖佢用盡畢生所學都打唔開,搞左幾粒鐘,決定撤退。
老賊返到去同個後生既賊講:「細佬,你同我爭左咁多年第一,而家有間屋,你入到去我就認你係第一喇。」
三日後,後生個賊拎住份報紙掉係老賊面前話:「叫聲一哥喇,不過你無講大話,把鎖真係唔係人開架。」
老賊好驚奇,因為佢自問開鎖功力點都好過呢個後生仔兩班,就問:「把鎖連我都開唔到,你點開架!」
後生賊答佢:「我幾時話過自己開鎖入屋?我直接扑爛度門入架,唔好詐傻,叫聲一哥先。」
學野,就要學以致用,知行合一,有所專精唔係唔好,不過學習就係為左睇清世界,而唔係睇住把鎖。
呢把鎖,千百年黎都唔知鎖死左幾多學生,學者。」

獻給 香港各大民主派政黨


原文:http://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=799238806884038&id=100003937798215