2013年3月12日 星期二

現時係香港全面脫離中國的最好時機





網友Harry Kwan:其實依家中國點解咁驚冇左香港? 就係因為香港最能為中國人帶來福利。

大家睇下,十多年前黎香港的新移民,一黎到香港就排公屋排綜援,至今個類人已上哂公屋!好啦,到十多年後的今日咁大量開放自由行,好多鄉下仔黎香港一轉就N罐奶粉、N部iPhone、N件金器帶返大陸,而且香港的商家又唔會過問錢的來源,對於一眾大陸鄉下仔黎講,黎香港一轉賺成千上萬元, 係有自由行前咁本天方夜譚!

而且係中共今日被權貴已侵蝕得七七八八的情況下,向下面十億平民派福利相信已不可能,而且係中國人只要有溫飽就得的奴性下(係香港好多人都係咁),只要繼續食住香港呢條水,中共就可以繼續有明日。

所以我都唔明點解香港仲有咁多豬認為阿爺有幾多錢派比中國人,實際香港派錢比中國人的能力是遠超中共,香港一日立國,完全斷絕中共的米路,就會係中共完全爆破之日。

所以係中國今日咁渴求香港救助的日子,就係香港全面脫離中國的最好時機。




原文:http://www.facebook.com/photo.php?fbid=316768461779619&set=a.261020567354409.59141.260698017386664&type=1&comment_id=1220911&offset=0&total_comments=15