2013年3月4日 星期一

其實賈選凝事件,成個故事可能係咁……



北姑賈小姐(北腔粵語):「你以為你匿喺度就搵唔到你咩?冇用架!你D咁出色嘅難忍(男人),無論喺邊度,就好似漆黑中嘅螢火蟲一樣,咁鮮明、咁出眾。你憂鬱嘅眼神,唏噓嘅鬚根,神乎其技嘅寫作手法,同埋嗰杯Dry Martine,都徹底咁將你出賣咗。不過,你雖然係咁出色,但始終行有行規,無論點,你都要找埋尋晚嗰條過夜數…」

賣文佬林X理:「我仲估我地嘅交往係建築喺感情之上,估唔到,原來都係一盤生意。」

賈:「講感情都要俾錢架!」

林:「明白嘅,有就一早俾咗你啦,但係近排接唔到 job,冇乜人搵我寫嘢,不如咁啦, 攞呢篇嘢返去頂住數先啦!"」


低俗創作 純粹搞笑
如有雷同 實屬巧合
若然你嬲 代表講中 (賈小姐語)


靈感來源:網友 Edward Leung
http://www.facebook.com/edward.leung1/posts/549805621719679


對白來源:國產凌凌漆