2013年4月17日 星期三

玩膠 vs 真心膠—對付愛港力有妙法




關於愛港力,朗思又不妨講多兩句啦。

根據線人向朗思報料,其實愛港力有不少成員、義工堅係冇收人錢 (核心成員就有),而係愛國真心膠,尤其係果班維園阿伯,如圖中的黃榮、Albert Lo、泉叔,佢地唔只冇錢收,貼錢出來玩都肯制,完全係畀人利用。

情況就好似中國的反日暴亂,帶頭的都是中共黨員同公安(已有大量證據),但圍外一齊搞事的憤青都係出於一片傻更更的愛國心。佢地甚至會覺得:畀人利用唔緊要,最緊要係可以發泄。如果中國的愛國憤青叫「廢青」,香港的愛國憤怒阿伯就可以叫「廢坑」(廢老坑)。

有網友話,如果可以挑釁到呢班人先出手,就可以加速呢個組織的滅亡。咁就易過借火啦!一於用「激將法」啦。

呢班所謂"愛國者",共通點就係一群政治白癡,同佢講道理係多鬼餘,但一講中國就會充血上腦。在佢地心目中,拋頭臚洒熱血好光榮,痛打廢青更係行駛公義(這就是「路西法效應」) 。在場地叫囂搞事、踩污穢檯凳,佢地又點會care呢?(係你班和理非非小朋友潔癖而已)

響呢班廢坑心目中,維護國家尊嚴同領土完整,係天公地道的事。佢地唔一定擁護共產黨,但黨seemingly可以維護國家尊嚴。呢個解釋到點解佢地咁憎美帝、小日本、台獨同港獨,因為呢幾樣野製造分裂、阻礙中國繼續強大呀嘛。

所以呢,朗思建議下次如果見到呢班愛港力,可以試下叫呢幾個口號,我保證呢班廢坑忍唔住出手,就算唔出手都會中風爆血管:


  • 「中國滾出釣魚台」 / 「中國停止侵略釣魚台」
  • 「尖閣列島/釣魚台是日本的」
  • 「黃岩島是菲律賓的」
  • 「中國滾出南沙群島」
  • 「琉球群島是琉球人的」 / 「沖繩群島是沖繩人的」
  • 「中國係東亞病夫」(可以唱埋呢首歌:http://youtu.be/m6d7nazE3aU)
  • 「立即恢復滿州國」
  • 「支持台獨 / 支持新疆獨立 / 支持西藏獨立」
  • 「南京條約萬歲」(港獨男口號)
  • 「中國人滾出香港」(港獨男口號)
  • 「英女皇萬歲!」
  • 「愛港力,賣國賊!愛港力,賣國賊!」


以上口號,你未必認同(某些口號朗思都唔認同),但用玩膠來對抗真心膠,激死班愛港力廢坑,激到佢地出手,呢一招就堅Work,信我!



路西法效應:
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=307413099381822&set=a.261020567354409.59141.260698017386664&type=1

反日示威失控變暴力打砸 帶頭暴徒是公安?
http://www.ntdtv.com/xtr/b5/2012/09/17/a765433.html.-反日示威失控變暴力打砸-帶頭暴徒是公安?.html