2013年4月13日 星期六

馬恩國都玩愛港力




一句「Fucking Chinese」成名的民建聯馬恩國大律師今日又見報,報道話佢想選民建聯中委喎。祝「愛國」愛到爆粗的馬大狀可以更上一層樓啦。

之但係朗思收到線報,話馬大狀原來都同「愛港力」扯上關係。線人透露,親眼見過馬大狀在年初的愛港力撐政府遊行中見過馬生,不過佢就唔係愛港力中人,只係幫手舉下banner、叫下口號咁。

朗思覺得奇,馬大狀係「大律師」喎,咁「尊貴」喎,點解會同班土共五毛維園阿伯玩埋一堆?有失身份喎。亦可能係馬大狀行完愛國愛港遊行後,心紅膽壯了,在議事堂見到佢地個眼中釘長毛,就忍唔住口要爆粗鬧爆了。

維園阿伯、土共五毛溝埋Fucking Chinese,呢D咪叫物以類聚、人以群分囉。


新聞:馬大律師 處男下海選中委
http://hk.apple.nextmedia.com/news/art/20130412/18225255