2013年4月20日 星期六

今次地震我的感覺如下……




網友Kwok Pui To:我不是無同情心,我不是幸災樂禍落井下石,而是中國為什麼年年月月日日都發生著同樣的災難(天災不能控制),但每次遇上同樣的災難,為何都要有同樣的結果,不斷重演著,中共政府有做過任何建樹去防治天然災難、去保護自己的人民的性命嗎?中國人口多,錢仲多,但不代表人命沒有價值不重要。人民性命不及上月球搵嫦娥射火箭建鳥巢捐錢救助其他國家玩外交,面子工程最重要,世界強國就是不顧人民死活。如果中共可以將維穩監視和剝削人民自由的工作轉移到保護人民的防治工作,結果會否一樣?

講到口都爛:一個永世不顧人民死活的政權,有錢只會做面子工程。大陸地震咁多年,都冇汲取過前事災難的教訓,不但冇做好防震工作,只會用公帑興建埋D廢的建築物,中共D錢根本足夠做好預防工作,呢方面就應該學下日本。大陸人渣只會將揭發豆腐渣工程的人滅口,每次地震,人要照死、樓照塌、賤官錢照貪,大陸慈善機構每逢天災人禍死人塌樓就肚滿腸肥。所以唔好怪港人現在唔捐錢上去救災,更加唔好話係大陸救濟香港的蟻民了!咁多年捐上去的錢去晒邊?幫忙重建的樓房學校有幾多係被拆掉去興建豪宅?


原文:http://www.facebook.com/longsee/posts/441464692614631?comment_id=55071721&offset=0&total_comments=15