2013年4月21日 星期日

“左翼”快樂抗爭的迷思




網友Yeung Peggy:「左翼問題就係一個迷思,外國都得快樂抗爭模式,香港都一定得。死穴係運動對手是邊個?係共產黨/港共,佢地連開槍打平民,四圍拉市民入勞改都做得出。香港再遊行和集會點會理你??左翼認為有媒體報道,市民關注,引申社會壓力,對手會投降。媒體不作中立客觀,全部已經向共產黨投降,任何運動動都被描寫為破壞社會和諧。蘋果報道又常扭曲。運動訊息傳播已經失焦。對手係共產黨點會投降。左翼們不如讀下中國歴史。理解一下,中國過去有冇任何一個成功的抗爭?中國只有民變,暴亂反抗奴隸主!學外國運模式冇問題,不過都要理解自已民族本質/往績。」

(朗思註:本人不認同他們為「左翼」,他們極其量不過是一班中產家庭出身、打著左翼旗號的社運文藝青年。)


原文:http://www.facebook.com/photo.php?fbid=441800755914358&set=a.349906868437081.82777.100002533122213&type=1&comment_id=58759872&offset=0&total_comments=21—