2013年4月17日 星期三

騎呢版羅仲謙 茄呢啡楓峯愛港力扯旗




今午已有網友率先發現,昨日在城大論壇搞事的愛港力成員之一,是電視藝員楓峯。楓峰尋日在論壇上除o左同陳淨心、Stanley Yeung等人一齊扯國旗區旗外,臨尾仲插晒水話畀人打,要保安送走,盡顯演員本色。身為愛港力義工的楓峯亦曾參與多次愛港力的活動,例如撐國教與撐CY的遊行。

其實朗思手上早就有楓峯的資料,在楓峯的facebook上,他說自己是HKTV(王維基的香港電視)的藝員,事實上他不過是茄呢啡一名,在電視劇《警界線》中飾演雜差,同廖啟智有對手戲。在他的instagram上,楓峰更自比羅仲謙,大家又睇下似唔似?

大家不妨寄呢張圖比王維基同HKTV,問下點解佢地會請個愛港力暴徒做演員?請轉貼此圖到HKTV的facbook:http://www.facebook.com/hktvnetwork?ref=ts&fref=ts

或寄去HKTV的公關部:pr@hktv.com.hk



資料來源:
1. 楓峯facebook:http://www.facebook.com/kinfungt
2. 楓峯instagram:http://www.iphoneogram.com/u/270862224
3. 線人報料