2013年4月13日 星期六

回應土共組織「沉默之聲」影片」




市民論政 第七集 朗思制作 起底背後
影片:https://www.youtube.com/watch?v=O9RWh4Ty790


朗思製作回應如下:

兩位主持陳健燊IC Chen、Maureen鍾姑娘,仲有陳廣文,你地好!

首先要說的是,你地說朗思的「起底圖」冇抹黑效果?做唔到威脅?

哈哈!如果咁,你地又即刻特登拍條片去講朗思同呢幾張起底圖?你地個表情已經出賣晒你啦。你睇你地驚到?!

再逐一回應:

1. 朗思製作唔係近期先起人底,一開始搞改圖已經做起底工作,最出名的起底係你地「愛字堆」的冼澤正與陳淨心。

2. 朗思唔係黑社會,背後亦冇什麼人支持,完全是自發的正義行動,專責反共抗暴。或者你地「愛字堆」先至真正係黑社會。朗思所說的,是你地背後是黑社會,但這個可能連你地都唔知道吧?

3. 朗思搞白色恐怖?從來只有政府有權力及財力去做。區區一介草民何以搞白色恐怖?你們撐政府撐得有point小小,OK?

4. 朗思「綑縛」愛港力、愛港之聲、沉默之聲這3個組織,話"分唔清"?老實講,朗思可能比你地在座4位都要了解這3個組織(有內幕線人),但坊間的人又怎分得清你地?反正你地都是一班支持暴政、面目模糊的奴才,一個名—「愛字堆」—就夠。

5. 海哥,有無全名?職業?唔爭在畀埋料o黎。

6. Charles Li ,你找到關於「朗思」的料都是網絡大典上的,無料到D喎!(By the way, 朗思非中大畢業生,是另一間)

7. 阿海,朗思封殺你這班奴才的言論,算是減少視覺與精神污染。明白了嗎?

8. 我點了北角「小辣椒」餐廳劉寧川的名字,你話無影響反而幫到生意?咁就睇下佢間餐廳多o左定少o左人去幫襯?係喎,等我將佢的「起底圖」貼上Openrice先。

9. 海哥,你有兩個二五仔在「朗思製作」??咁搞笑?其實我都有內線在你地「愛字堆」啊,大家扼個手先啦。

10. 海哥說「香港越來越腐敗」,呢句真係超級認同喇。香港越來越墮落,越來越大陸化,越多像你這班「愛字堆」的舔共奴才,就真係無運行。

12. 健燊說「朗思是個人材」,多謝先。查實朗思可能比你在座任何一位都事業有成囉。唔講太多喇,費事你地自卑啦。

13. 仲有,是「朗思製作」,不是「朗思"制"作」,雖然你地不少人是中國新移民,但香港始終是用正體中文的地方,咁鍾意用殘體字,返大陸用吧!

朗思將連環爆發「愛字堆」的起底資料。各位密切留意!



愛字堆起底圖—:http://www.facebook.com/photo.php?fbid=327882980668167&set=a.261051450684654.59150.260698017386664&type=1&relevant_count=1

愛字堆起底圖二:http://www.facebook.com/photo.php?fbid=328877220568743&set=a.261051450684654.59150.260698017386664&type=1&relevant_count=1

愛字堆起底圖三:http://www.facebook.com/photo.php?fbid=330262900430175&set=a.261051450684654.59150.260698017386664&type=1&relevant_count=1


片中人物:
陳錦燊 IC Chen—愛港之聲活躍分子
http://www.facebook.com/lovehkchina

Maureen Chung — 愛港之聲成員
http://www.facebook.com/maureen.chung.75

Charles Li — 又名Chales Le Geo,愛港之聲活躍成員
http://www.facebook.com/Charleslegeo?fref=ts