2013年1月23日 星期三

捐錢畀中國=製造更多貧窮



網友程蝶衣:「早排中環又有人叫我捐錢幫山區兒童,絕對唔好捐,窮係一次人為災害,而捐錢比佢地就係二次災害,令貪官有更多資金,但最恐怖既係三次災害,你地幫緊佢地將扶貧變成生意,有供就有求,佢地只會人為製造更多貧窮。
有人放生動物,就有人捉動物比人放生;有人捐錢,就有人製造貧窮比人捐錢,而死傷只會因而增加,呢樣野只能靠良心,可惜支那人最缺就係呢樣。
狠心,有時都係一種仁慈,有尐野一定要靠自己企起身。」

網友Joyce Kwan:「中國係泱泱大國,從來都唔缺錢,香港人千祈唔好再自以為是,胡亂捐錢,免得背後俾人笑傻仔,中國有錢搞奧運世博,有錢造戰艦買軍備,維穩費又咁多,D貪官又食好住好,再捐就係顛覆,尋釁滋事,中國乃世界上最幸福嘅國家,唔好再做傻仔喇!」

朗思:「如果香港人真有錢同善心,唔該留返畀香港自己人。香港真係仲有好多人需要幫助。」

留言來源:http://ppt.cc/YN16

中國官方"慈善"團體『中國紅十字會』腐敗實錄:
感謝橫空出世的郭MM,感謝老天”——李貴寶:紅十字會副會長手錶價值80萬兒子豪車車號京-88888
http://ppt.cc/XO45