2013年5月9日 星期四

簡Sir:『愛國愛港』班儍佬儍妹…




簡炳墀(簡Sir)家裏除了周處擺的獎牌、獎座跟歷史照片之間,還散落着他向國內各地捐建小學、醫學樓等得來的感謝牌匾,櫃子裏還有前全國政協副主席安子介頒給他的「香港各界慶祝委員會」的委任狀。簡Sir由不以為然,講到哈哈笑:「唏,我都好少提!不過叫做為國家做過吓貢獻。不過講起『愛國愛港』班儍佬儍妹,又企上枱又喊又叫,睇見笑到碌地。你愛國但你哋做過啲乜?安子介同霍英東兩個都好左,瞓晒身嗰種,但他們都沒吵鬧!」



原文:《蘋果日報》練馬師簡炳墀 有食力冇歧視
http://hk.apple.nextmedia.com/supplement/culture/art/20130507/18251269
來到簡炳墀於松柏塱村的大宅,門口泊了三架勞斯萊斯,「我82年已經開勞斯萊斯啦。當時邊有練馬師敢開勞斯萊斯呀?你話乜嘢都好,總之我就係有實力。」叼着大雪卡的簡Sir牙擦依舊。當年鄧小平一句「馬照跑、舞照跳」,給想逃又逃不掉的港人派定心丸。今日確是錢照賭、馬照跑,不過馬會沒有了「Royal」光環,回歸近16年來,馬圈文化都在逐漸轉變……