2013年5月16日 星期四

重新思考六四:香港人,無欠大陸任何o野!




朗思節錄三位女性網友對支聯會六四晚會以及「民主中國」的看法:

網友Aileen Lynn:「我唔完全同意西醫的話。但我想起有一次六四晚會散水之後那位義工滿面笑容的對我說:『下年見』,那一刻,我覺得很噁心,原來我出席的,是支聯會盛大的yearly function。
所以,要改變中國,唔係去維園,而係去中國大陸,好似楊匡兄,搵命博。如果大家無呢種決心,要顧全自己身家性命,大家應該思考一下,何去何從。
何況,我越來越認識清楚,很多大陸人因為各種原因,支持一黨專政,支持民主的大陸人不是沒有,但香港人能夠支持的非常有限。香港人沒有義務和權利替他們「建設民主中國」,特別是我們現在是自身難保。」

網友 Annie Yip:「曾經幻想香港可以改變大陸」,而家夢醒了。香港不可能改變中國,因為中國所有的「老百姓」骨子裏都是強權擁戴者,崇拜權力,幻想有朝一日可以由跪在地下的「老百姓」,變身踐踏「老百姓」的強權者。政府和刁民兩位一體。香港要做的,是遠離中國和它的「老百姓」。中國是惡魔、癌病毒,香港要自救,必須與之分割。」

網友Shermie Cat:「曾幾何時, 我又何嘗唔係好愛國。除非唔得閒,六四點都會去維園,成日希望大陸有日會有民主,中國人唔駛再受苦受難。
不過, 連大陸人黎到香港都話六四過左咁耐囉,平唔平反有咩問題時,我真係覺得自己好蠢。
當然,八九六四係中老年香港人o既共同回憶,無可能拋低呢個情意結。對於犧牲了的六四烈士,我還是感到悲痛,同無限o既尊敬。
但係……但係,已無必要再將香港人同依家o既大陸連埋一齊。
連大陸人自己都放棄自己國家,我地港人仲有咩義務同責任救佢地。我地香港人, 無欠大陸任何o野!


Aileen Lynn原文:http://www.facebook.com/yalilin11/posts/10152821391720285
Annie Yip原文:http://www.facebook.com/annielovewayne/posts/10152871437685372
Shermie Cat原文:http://www.facebook.com/snowcny/posts/10151425585063341